vilkkuu tossa loggautuessa tuo rfsu raskaustesti mainos aika .. tulee semmonen olo et vihjataanko mulle jotain. onko mun piologinen kello netissä, online?

tämmöstä tuli mietittyä tänään:
'miten pitäs taas jaksaa olla jotenkin päin. minua kiinnosta yhtään. en jaksa yrittää tutustua kehenkään, yleensäkkään puhua, ajatella, olla, mitään.

Olen kuin päästäni kiinni jäänyt sonni. riuhdon enkä pääse irti ja minuun sattuu mutten lopeta.

kun kommentoin asioihin saan vastaukseksi hyminöitä tai vastaavaa. puhe joko jatkuu ihan kun minua ei olisikaan tai katkeaa kokonaan. tuntuu kuin kukaan muu ei koittaisikaan tutustua. ja minulta loppuu voimat yrittää.'

että sellasta oli tänään koulussa. loppupeleissä kirjotin sitten kirjeen ja opettelin värien nimiä. juuri nyt en muista yhtään. ultramariini, karmiininpunainen... Ihanuutta oli myös käydä kahvilla erään ystävän kanssa jota en melkein vuoteen ole nähnyt. kuppilalla sitten sählättiin, naurettiin ja puhuttiin sekavia sekaisin.

sain lähetettyäkin sen kirjeen kun kävin juoksentelemassa koiran kanssa. ja ihan oikeasti jaksoin juostakkin. olen ylpeä itsestäni, ja tietty koiran vanhuksesta joka pysy kyydissä :)